1033 Berichten
Een aantal jaren geleden werd Revi depressief. Ze was kort daarvoor naar Israël verhuisd en de culturele verschillen vielen haar zwaar. Mensen praatten veel harder, het leek meer op schreeuwen. Drukke armgebaren, veel ongeduld...
Music was my.....
Muziek heeft net als voor mij voor vele anderen een oplossing geboden om expressie te geven aan wat er in iemand speelt of gespeeld heeft.
Dus ik dacht laten we het eens over muziek hebben. De variatie is enorm. We kunnen woorden...
Seksueel misbruik/geweld ex vriend
Hallo allemaal, ik heb 5 jaar een relatie gehad met een narsistische ex partner. Maar ik weet ook niet zo goed hoe ik t moet noemen verkrachtig geweld misbruik. Het is in 2018 gebeurd dat het gebeurde ik kreeg geen adem meer had...
Uitstel zitting
Ik zou 8 maart eindelijk na bijna 4 jaar een zitting hebben. 6 maart gaf de dader aan dat hij corona had. Ik zag dat als een soort dwarsbomen van de zitting. Ik zat er helemaal doorheen toen ik te horen kreeg dat ik waarschijnlijk...
Geen zin hebben?
Hii allemaal
Dit is mijn eerste berichtje hier dus sorry als het wat rommelig is..
Ik heb 2 jaar geleden tegen mijn wil in seks gehad met iemand waarvan ik toen der tijd dacht dat hij een vriend was. We waren op een feestje en...