1033 Berichten
Hoii,
Ongeveer 6 jaar geleden ben ik door een jongen die toen mijn vriendje was tegen mijn wil in aangeraakt. Ik dacht het redelijk goed verwerkt te hebben, maar nu ik een nieuwe vriend heb merk ik toch dat er meer schade achter...
Na 30 jaar pas juiste hulp
3 jaar terug kwam door EMDR mijn trauma eruit
Een jeugd vriendje heeft mij op 14 jarige leeftijd op een wat ik dacht familie feest gedrogeerd.
Een 6 tal mannen hebben gefilmd hoe dat meisje bruut werd verkracht en ook met...
Misbruik door familie
Hoi ik ben nu 26 jarige vrouw en ik zoek een plek om mijn verhaal te delen met andere die ook zoiets hebben meegemaakt. Ik ben toen ik een jaar of 7-8 was aangerand door mijn (volwassen) neef. Hij sliep een nachtje op mijn kamer...
Verlies
Door t misbruik dat ik heb meegemaakt als kind nben ik mijn kind-zjjn,onschuld, eigenwaarde en vertrouwen kwijtgeraakt...ik heb heel veel aan mezelf gewerkt en nu heb ik dan toch besloten om deel te nemen aan deze Community.Ik...
Medisch onderzoek noodzakelijk?
Hallo,
ik zit al een tijdje met deze vraag maar durf het niet zo goed te stellen aan de mensen om mij heen. Ik dacht dat dit misschien een veilige plek zou zijn en in de hoop dat er mensen zijn die mij advies kunnen geven.
ik...