Slechte relatie beëindigd.
Ik ben een vrouw van in de dertig jaar. 2 maanden terug een verschrikkelijke relatie van 10 jaar beëindigd, we hebben samen 1 kind. 2 maanden terug na de zoveelste keer mij respectloos behandeld te hebben, manipulatie en fysiek geweld waar kind bij was heb ik eindelijk de kracht gevonden om te relatie te stoppen.
Maar wat ben ik gebroken zeg.. ik dacht dat het makkelijker zou worden, maar elke seconde van de dag denk ik er aan. Voel me angstig, denk aan alle klote momenten. Ik huil echt veel. Voel me leeg. Ik vind het een verschrikkelijke gedachte, want achteraf gezien heeft hij nooit echt van me gehouden, en draaide het alleen om controle. En we hebben een kind samen, wat het ook moeilijk maakt. Contact is er alleen over kind, maar merk dat hij daarover ook controle wil hebben. Niks overleggen met mij wat met kind te maken heeft. Voel me echt zo leeg en angstig.. en eenzaam.
Ik heb in het verleden wel hulp gehad, maar om nu weer hulp te zoeken is een grote stap voor mij. In mijn hoofd is het gewoon te onrustig ofzo.
Wou even mijn verhaal kwijt.
2 Reacties