933 Verhalen
Verhalen
Voorstellen: Edwin | Ambassadeur
Hallo allemaal,
mijn naam is Edwin. Ik ben al langere tijd actief op de community, onder de naam MusicLover.
Ik ben bij Slachtofferhulp terechtgekomen nadat ik een diepe crisis terecht kwam. Een burn-out en diepe depressie in...
voorstellen
Dag allen,
toevallig een tijd terug een keer bij dit forum uitgekomen vanwege mijn werk in de ggz. Nooit echt bij stilgestaan wat hier zoal geplaatst wordt dus dacht zal eens gaan lezen.
Kon het niet weerstaan om dan ook te...
Gevoel?
Hallo,
Ik heb hulp en emdr voor een seksueel misbruik situatie. Maar ik vind het moeilijk om woorden te geven aan de gevoelens of gedachten die steeds door mijn hoofd gaan. Herkent iemand dat? Ik loop continu vast in flashbacks...
contact
Na jaren rondgelopen te hebben met mijn grote geheim, het seksueel misbruik rond mijn 8ste jaar, had ik in januari besloten om eindelijk mijn grote geheim te gaan delen met de mensen om me heen. Via deze site even fijn mailcontact...
Even voorstellen
Hey hallo iedereen ik ben Carola 39 jaar. Ik ben heel mijn leven eigenlijk seksueel misbruikt en mishandeld door mannen maar de naarste ervaringen heb ik met mijn ex-man. Deze heeft mij de eerste acht tot 10 jaar mishandeld...