1034 Berichten
Hallo,
Ben nog niet zolang lid hier en ja best wel moeilijk om zo te schrijven maar wil het ook proberen.
Ook ik ben lotgenoot dit meerdere malen.
Tot nu toe heb ik me altijd redelijk staande gehouden maar het word moeilijker...
16 en plots ontmaagd (mijn verhaal)
Dag allemaal,
Al een tijdje denk ik eraan om lotgenoten op te zoeken, maar wist niet zo goed hoe. Na het kijken van een documentaire kwam ik via “centrum seksueel geweld” op de slachtofferhulp website en daardoor kwam ik deze...
Rijinstructeur met andere plannen
Hoi allemaal, ik ga jullie mijn verhaal vertellen. Dit is gebeurd 3.5 wk geleden. Ik was geslaagd voor mijn rijbewijs, (tijdens rijlessen had ik een goede band met mijn instructeur qua gesprekken voeren) naderhand vroeg hij mij om...
Aangifte doen.
Lieve allemaal,
Ik ben hier pas net, al is de gebeurtenis (verkrachting) al 7 jaar geleden. Lang heb ik mij geschaamd, heb ik mij schuldig gevoeld. Ik moest van mijzelf er maar overheen stappen, het vergeten en doorgaan met mijn...
Sexueel geweld
Ik ben slachtoffer. Van sexueel geweld. Ik ben nu bijna 56, het gebeurde toen ik 15 was. Daarna heb ik nog een soortgelijke ervaring meegemaakt, ik weet alleen niet meer of dat vlak na de eerste keer was of dat er misschien wel...