1033 Berichten
Hoi...
Ik sta in de wacht voor psychische hulp bij een of andere instantie die verschillende behandelingen combineert. De dokter vermoed dat ik ptss heb...ik denk dat t gecompliceerder zit.
Als tiener ben ik sex.misbruikt door...
na 37 jaar eindelijk uitgesproken geen contact te willen
Heb het eindelijk durven doen! na 37 jaar het contact zo goed als mogelijk verbroken met mijn broer of althans gemeld dat ik hem niet meer in mijn huis wil zien en niet meer naar zijn huis toe ga. Hij heeft mij misbruikt heeft...
Hoe vertel ik dit?
Een paar weken geleden heb ik voor het eerst mijn verhaal gedeeld hier. Sindsdien ben ik tot de realisatie gekomen dat ik wat mij overkomen is vroeg of laat toch zal moeten delen met mijn ouders. Dit heb ik altijd geweigerd te...
Zie geen positiviteit door wat er gebeurd is.
Hallo,
ik vind het moeilijk om er over te praten, omdat deze manier voor mij nieuw is.
ik ben in juli aangerand door een man die ik niet kende, hij werkte in een pizzeria waar ik pizza ging halen.
nu heb ik hulp van...
Hoe ga je verder? ben half jaar geleden verkracht en 2 weken geleden seksueel betast
In febuari was ik verkracht door iemand die ik totaal niet kennende in mijn net nieuwe antikraak woning. Sindsdien ben ik samen gaan wonen met mijn vriend en ben ik met veel hulp over deze trauma aan het heen komen.
Eindelijk...