1033 Berichten
Dit weekend stonden mijn zoontje en ik in Vrouw, het magazine bij de Telegraaf! Een prachtige reportage waar we samen aan mee mochten werken. Het raakte me om het echt in handen te hebben en te beseffen waar ik nu sta... De weg om...
Seksueel misbruikt door mijn broer
Hallo allemaal ik ben …… ik ben vanaf mijn 6 jarige leeftijd tot 12 jaar misbruikt door mijn bloed eigen broer ik vecht nog dagelijks met de traumas die ik eraan over heb gehouden ben nu inmiddels 25 jaar het is zelfs zo erg dat...
Fout vriendje, of toch niet?
In de 3e klas van de middelbare zat ik bij een jongen in de klas die ik wel leuk vond, we konden wel samen lachen en het klikte wel. Na dat ik hem een tijdje niet had gezien, kwam ik hem tegen in de club en raakten we weer aan de...
wat nu?
hallo allemaal!
Er is veel gebeurd sinds de laatste keer. ik heb het met mijn gezin gedeeld dat mijn oom mij seksueel misbruikt hebben. zij staan achter mij. mijn nicht waar het ook mee is gebeurd heeft het ook na 30 jaar mede...
En nu?
Kerst 2018….. Het zal nooit meer hetzelfde zijn als van te voren. Het ene telefoontje. Op dat moment mijn man, momenteel mijn ex heeft minstens drie kinderen misbruikt. Mijn neefjes en nichtje. Het jaar vol intensieve...