1033 Berichten
Ik was verliefd op een vrouw, in deze tijd durfde ik daar nog niet voor uit te komen. Ik deed alles om bij haar in de buurt te kunnen zijn. Al was het een rare situatie, qua leeftijd had ze bijna mijn moeder kunnen zijn. Ik...
Tweeledigheid bij (jonge) kinderen
Velen hier hebben een seksueel trauma uit hun kinderjaren. Dit zorgt voor veel extra complicaties maar ook veel meer onbegrip naar jezelf.
Een kind kijkt naar een ouder/familielid/naaste maar ook naar een oudere buurman als...
Bang voor mijn ex
Halverwege 2020 kreeg ik een relatie met wat ik dacht een hele lieve jongen. Op het moment dat ik heb leerde kennen was ik minderjarig en hij was meerderjarig, we scheelden 3 jaar in leeftijd. De eerste keer dat we afspraken heeft...
Stiefvader
Ik was 12 jaar, mijn stiefvader vond dat ik hem moest aftrekken. Ik wilde niet, maar hij gaf me weinig keus want als mn moeder dit hoorde zou ze me toch niet geloven.
mijn stiefvader heeft ook meerdere keren aan mij gezeten...
trauma
Ik heb hier een aantal maanden geleden wat op gedeeld over aanranding op werk, en telkens als ik denk dat ik hier overheen ben is dat nier het geval. Ik ben het door verslavende middelen gaan proberen te verbeteren. Ik weet hoe...