1033 Berichten
Lieve lezer,
Ik weet niet hoe het met jou zit maar ik ben hier terecht gekomen door de aflevering van BOOS. Ik ben boos en verdrietig en ik voel me zo onveilig in deze wereld. Als kind ben ik seksueel misbruikt door mijn broer...
Victim blaming
In maart afgelopen jaar ben ik door een collega verkracht op mijn werk. Ik was alleen met hem in het kantoor en plots pakte hij mij van achteren beet. Wat ik deed? Ik werkte mee, sterker nog ik wilde dat het zo snel mogelijk klaar...
Verkracht in slaap
Lieve allemaal,
Gister heb ik de aflevering gezien van BOOS, die velen van jullie waarschijnlijk hebben gezien over seksuele misbruik. Ik wilde de aflevering zien vanuit interesse voor wat er gebeurd is en ik het verhaal over Ali...
Naar zijn huis gelokt en verkracht
Het verhaal wat ik nu ga typen is al een paar jaar geleden gebeurd. Ik vond het toen mijn eigen schuld. Nu ben ik moeder van 2 dochters, ik denk nog vaak aan dit moment.. soms wel dagelijks.
ik was op een feetje van een...
boos
ik denk dat de meesten van jullie de aflevering van boos van gister al wel hebben gezien, of er van hebben gehoord. voor de mensen die niet weten waar ik het over heb, het ging kort gezegd over machtsmisbruik en seksueel...