1033 Berichten
Vanaf mijn 3e tot mijn 12/13 (denk ik) ben ik sexueel misbruikt door mijn stiefvader, dit ging gepaard met huiselijk geweld. Hij was een strenge man en erg autoritair niet iemand om mee te focken.. Toen ik 12/13 was gingen mijn...
toch niet verwerkt
Hallo allemaal,
Ten eerste, super knap dat jullie je verhaal delen! You're so strong.
Ik zelf ben in een vorige relatie meerdere keren verkracht en aangerand door mijn toenmalige vriend. Toen wel bedacht dat het niet helemaal...
Verdiet en ongeloof.
Hoi allemaal, heb vol walging naar Boos zitten kijken. Ben zelf ook misbruikt door iemand die je het meeste zou moeten vertrouwen. Dat is nu ruim 30 jaar geleden en ondervind er nu de gevolgen pas goed van.
Triggers
Hoi allemaal,
Misschien hebben jullie ook dat de BOOS aflevering veel getriggerd heeft. Ik ga best wel door een nachtmerrie heen nu nadat ik het eigenlijk zoveel mogelijk heb proberen te onderdrukken de afgelopen jaren. Toen...
Aangeraakt op werk.
1.5 jaar geleden ben ik aangeraakt door mijn collega. Ik werkte al 2 jaar met hem. Hij was/is getrouwd, had 2kinderen en de 3e op komst. We hadden een goede band en hij voelde vertrouwd, hij voelde bijna als een soort broer.
Hel...