1033 Berichten
Lieve allemaal,
We ontkomen er niet aan deze tijd, de mediastorm over TVOH en de aflevering van BOOS.
Ik kan me heel goed voorstellen dat het je teveel word. Je bent misschien op zoek naar ademruimte want alles voelt...
Nog nooit verteld
Hi, ik weet eigenlijk niet hoe ik dit moet vertellen en heb eigenlijk niet zoveel zin om alles opnieuw te typen nadat mijn verhaal net werd verwijderd omdat ik er telang over deed:(
Maar ik heb meerdere malen seksueel misbruik...
Documentaire over Seksueel Misbruik
Beste lezer,
Mijn naam is Jasper Fransen en ik ben 15 jaar oud. Ik zit in mijn examenjaar op de middelbare school en ben samen met Rachelle Kosters en Romy op 't Hoog bezig met het profielwerkstuk. Dit doen wij over seksueel...
Naief?
Hoi Allemaal,
Ik heb nog nooit mijn verhaal gedeeld. Vandaag was de 1e keer in een chat voor hulp. Ik ben toen ik 12 was betast door een oudere man en toen ik 14 was seks tegen me wil gehad. Ik typ dit verhaal met lood in me...
Wanneer heb je het verwerkt, of kan dit nooit helemaal?
Hallo iedereen,
Ik denk dat het voor veel mensen een (onbewust) zware week is geweest. Zeker was dit voor mij het geval, tewijl ik dit eerst niet zo door had. De aflevering van Boos maakt veel los, iedereen heeft het erover...