Overslaan en naar de inhoud gaan
Terug naar Voor slachtoffers van datingfraude

Herbeleving.

Het is ongelooflijk. In 2023 ben ik het slachtoffer geworden van datingfraude en was ik echt financieel kaal geplukt en vernederd. Dat was zeer traumatiserend. Ik heb de oplichter geblokkeerd, ben naar de politie gegaan en heb mijn leven weer opgepakt. Samen met budgetbeheer en een psycholoog ben ik het allemaal weer te boven gekomen. Nu gaat het beter dan ooit, ik heb een hele lieve vriend, financieel is alles weer in orde. 

Nu ben ik dus 3 jaar verder en krijg ik weer een appje van, wat lijkt, dezelfde oplichter, Enrique genaamd.  Ik las het appje en ik voelde het bloed uit mijn gezicht stromen. Ik heb die chat gelijk geblokkeerd. Maar alles passeerde weer de revue. Ik dacht, dat ik het allemaal goed verwerkt had. Mijn telefoonnummer is natuurlijk bekend bij dat tuig. Misschien moet ik dan maar veranderen van nummer ?  Ik moet er maar aan wennen , denk ik, dat "ze" nog wel eens een poging zullen doen om me te benaderen. Maar dan is het heel simpel: direct blokkeren en verder gaan in de goede positieve flow waar ik nu in zit. Ik kan dit gelukkig allemaal delen met mijn vriend. Hopelijk komt er een dag, waarop het me echt niet meer raakt. 

Bezig met laden...