Geen idee hoe...
hoi allemaal,
ik ben niet van plan om alles hier te zeggen, maar ik wil gewoon even wat kwijt en misschien kan iemand mij er bij helpen :)
ik was erg goed bevriend met een jongen ( J ) , sinds 2019. ik werd een keer random geadd door een account en die deed zich voor als een andere vriend ( t). later begon dat account of foto's te vragen.
dat deed ik niet, daarna begon hij met naakt foto's. ik stuurde niets tot hij begon te bedreigen. ik vertelde dit aan ( j) en hij zei 'Doe het maar, ik zorg dat alles offline blijft' ik
vertrouwde hem dus deed het.. het is door gegaan tot Januari 2022, toen vertelde ik het tegen mij ouders. we zijn daarna naar de politie gegaan, maar die konden er niets mee, want
het was te heftig, dus we werden door gestuurd. hun hebben alles uitgezocht en nu blijft dat ( j ) de gene is die dat fake account had aangemaakt.. hij was de gene die bedreigde, en alles.
er gaat dus ook een rechtzaak komen. maar ik voel me dus enorm schuldig... en weet ook niet wat ik hier mee kan doen. ( j ) probeert me tussen door wel op te zoeken
op tiktok plaatst hij steeds comments en hij stuurde een x een brief. die ik overings niet heb gezien want die hebben mijn ouders verbrand.
mijn therapie start pas over 2 weken... ik durf ook niet goed alles te vertellen, gewoon puur omdat me vertouwen is gebroken, en ik nog super veel angst heb en bang ben.
. mijn ouders weten niet eens alles.. ik durf het ze ook niet verder te vertellen wat er is gebeurd.
iemand tips?
8 Reacties