1057 Berichten
Hallo iedereen,
Ik ben in het verleden fysiek en seksueel misbruikt door mijn toenmalige vriendin en hoewel het al meer dan 10 jaar geleden is, slaag ik er maar niet in om dit volledig uit mijn hoofd te bannen. Ik ben ook nog...
Schreeuw om hulp!
Beste iedereen,
ik ben moeder van 3 prachtige kids met helaas verschrikkelijke ervaringen. Ik heb 8 jaar lang in een narcistische relatie gezeten. Ik ben bij mijn ex gekomen toen mijn oudste 2 was en mijn jongste 3 mnd (2...
Mijn man en mijn dochter: vermoedens en veel wanhoop
Mijn dochter is net vier geworden. Ze is zes weken terug beginnen praten over het feit dat ze bang is voor haar vader, dat ze 's nachts bang is 'voor de wolf', ze was ineens niet meer zindelijk, het was verschrikkelijk. En ik ben...
Face2face lotgenoten groep van start - inschrijven kan nog
In september 2019 gaat er een groep starten voor lotgenotencontact slachtoffers van seksueel misbruik in Zutphen.
Mocht je interesse hebben dan kun je je nog aanmelden voor deze groep. De groep bestaat uit ongeveer 8 tot 10...
Vrienden
Een stomme periode van 10 jaar.
Het begon op het plein van onze wijk. Voor de verhage. Ik mocht niet zo vaak naar buiten dus ik was opgewekt toen ik tussen leeftijd genoten een soort van vrijheid kon ervaren. Mijn opgewekte...