1057 Berichten
Bijna 20 jaar lang misbruikt en verkracht
Hoi allemaal,
In mijn leven heb ik al veel meegemaakt. 1 van deze dingen is dat ik bijna 20 jaar lang misbruikt en verkracht ben door een oom. Ik was een jaar of 6 toen het begon. Bij mijn ouders thuis liep alles niet lekker, bij...
Ontlopen
Hallo allemaal,
Ik heb last van PTSS en ontloop echt alles. Ik kan niet alleen naar de winkel of supermarkt ik kan niet alleen op het station staan. Mijn leven is zo klein geworden ik kan niks meer alleen. Of ja ik kan het...
Weet niet wat ik er mee moet doen
Hii ik ben een meisje van veertien en heb gisteren avond iets meegemaakt maar, ik weet niet wat ik er mee aan moet.
ik ben met een paar vriendinnen aan het kamperen en gisteren avond kwamen er een paar jongens langs ze hadden...
Verder leven
Nog steeds ben ik bang om alleen over straat te gaan of alleen thuis te zijn. Waar ik vroeger kon genieten van het uitgaansleven, zit ik nu continu in angst. Ik ben slachtoffer geworden van een aanranding met geweld. En ik heb...
Jonge vrouw getuige van gewelddadige verkrachting
Beste leden,
Ik wil graag mijn verhaal delen met jullie, als getuige van seksueel geweld.
Een aantal jaar geleden fietste ik, een jonge vrouw van begin 20, snachts alleen naar huis langs een afgelegen weg. Tijdens mijn tocht...