1057 Berichten
Ik heb 3,5 geleden een ervaring gehad waar ik soms nogsteeds wat moeite mee heb en vooral op mezelf neerkijk. Ik begin hier even vanaf het begin.
Ik had een jongen leren kennen via socialmedia, hij leek heel aardig en oprechte...
Hoe het is om je ouders te vertellen dat je seksueel bent misbruikt
Ik las een mooi stuk op een Belgische website. Herkennen jullie dit? Voor degene die wil reageren; ik ben benieuwd naar jullie ervaring met het praten over wat je meegemaakt hebt.
Wanneer je slachtoffer bent geweest van seksueel...
Hulp vraag seksueel misbruik.
Het is alweer 8 jaar geleden, heb toen der tijd hulo gehad en het daarna weggestopt. Toch is het gevoel nooit helemaal weg geweest ondanks dat ik nu 2 jaar een super lieve vriend heb waarmee ik samen woon en ga trouwen. Ik wil...
Alleen :'(
Lieve allemaal,
Ik ben al een aantal dagen af en toe de verhalen aan het lezen uit deze groep en moed aan het verzamelen om mijn verhaal te delen. Ik weet niet waar ik moet beginnen. Ik ben nog steeds bang; iedere dag. Ik ga nu...
Langere tijd geleden
Hallo allemaal,
Ik wil graag mijn ervaring delen, omdat ik hoop dat het ‘van me af schrijven’ helpt bij mijn proces. Daarnaast ontvang ik graag tips en adviezen. Ik weet namelijk niet zo goed of ik hier hulp bij kan krijgen (en...