1057 Berichten
Het heeft me een tijdje gekost om mijn verhaal te delen, maar ik zag gister de poster van deze community waarop stond "Ik vond hem aantrekkelijk, maar dit wilde ik niet." Ik heb heel lang met het gevoel rondgelopen dat het mijn...
Campagne helpt mensen die seksueel geweld meemaken sneller hulp te zoeken
1 op de 5 vrouwen (22%) en 1 op de 16 mannen (6%) in Nederland hebben weleens seksueel geweld meegemaakt. Dit zijn seksuele handelingen die iemand gedwongen heeft uitgevoerd1. Dit heeft vaak grote impact. Als je seks tegen je wil...
Stalking Story
Hi,
So Dutch is my second language and my writing isn’t that great in Dutch either so I hope that it is okay I am writing this in English.
I moved here in December of last year. In July I went to visit my mom in America as she...
failure
Geen idee waar te beginnen. Ik loop steeds meer vast in de gevolgen van het misbruik in combinatie van een narcistische moeder. Ik durf steeds minder te leven en neem steeds meer afstand van de mensen waar ik nog in contact mee...
Hulpvraag
Als naaste van een jong kind dat gedwongen is sexuele handelingen uit te voeren zoek ik hulp van een deskundig klankbord. Slachtofferhulp en Veilig Thuis verwijzen naar de huisarts, die weer verwijst naar deze instanties. Waar kan...