1056 Berichten
Hi, meestal lees ik hier gewoon mee en reageer ik soms. Maar nu heb ik dekt aan vraag. Ik ben ongeveer 1,5 jaar geleden verkracht door een onbekende. De rechtzaak loopt gewoon nog door aangezien de dader in hoger beroep is gegaan...
Wachttijd op rechtszaak
Hallo,
Ik ben momenteel in afwachting tot verdere behandeling van mijn aangifte tegen mijn vader.
De zaak moest worden overgedragen naar een andere plaats (waar het misbruik het meeste heeft plaatsgevonden) en toen kwam Corona...
Lotgenotengroep Amersfoort
Zelf ben ik in mijn jeugd seksueel misbruikt, en na redelijk wat therapie kwam ik vorig jaar in aanraking met slachtofferhulp en kon ik deelnemen aan een lotgenotengroep.
Wat een herkenning en erkenning vond ik daar. Het delen...
Je familie kies je niet
Familie. Die krijg je bij je geboorte. Mensen om je heen die verbonden met je zijn. Waarschijnlijk voor de rest van je leven. Juist iemand uit die familie die je vertrouwen in mensen wegneemt, juist iemand uit die familie die...
Zwager
Het gebeurde voor de eerste keer toen ik 16 was. Mijn zwager ( toen die tijd 34) is getrouwd met m’n zus en heeft twee kinderen van haar. Hij ging op een dag in de keuken met zij kreus tegen mijn billen aanschuuren. Ik wist nog...