1056 Berichten
Ik zit even heel erg in de knoop met mezelf en zaken uit het verleden, dus ik hoop dat jullie kunnen helpen.
Toen ik 12/13 was, tot mijn 16 ongeveer, zijn er een aantal zaken gebeurd met mijn toenmalige trainer, die toen eind de...
Misbruik en de nasleep
Privé
Rond mijn derde begon het... de deur op slot en samen douche, hij eerst bij mij, ik erna bij hem.. ‘wassen’ noemde hij dat. Beetje vreemd vond ik het maar.. waarom moest ik zn ** aanraken? Alles moest goed schoon...
Seksuele intimidatie door trainer
Ik zit heel erg met een probleem, mijn oude trainer van een jaar geleden heeft al meerdere seksuele opmerkingen naar mij en andere meiden toe gemaakt. Ik was toen 16, hij is 41. Hij maakte meerdere opmerkingen zoals: zak maar door...
Lotgenotencontact, een aanrader
Op de site van Slachtofferhulp (SHN) wordt (terecht) aangegeven dat het prettig kan zijn “om steun te vinden bij mensen die hetzelfde hebben meegemaakt als u. Door contact met lotgenoten kunt u uw ervaringen delen en vragen...
Geen gevoel
2 jaar gelden werd ik verkracht door een jongen uit mijn vrienden groep die ik leuk vond. Nu heb ik een leuke jongens leren kennen, maar ik blokkeer mijn gevoelens want ik ben bang dat ik weer pijn word gedaan. Zijn er andere die...