1055 Berichten
Zie geen positiviteit door wat er gebeurd is.
Hallo,
ik vind het moeilijk om er over te praten, omdat deze manier voor mij nieuw is.
ik ben in juli aangerand door een man die ik niet kende, hij werkte in een pizzeria waar ik pizza ging halen.
nu heb ik hulp van...
Hoe ga je verder? ben half jaar geleden verkracht en 2 weken geleden seksueel betast
In febuari was ik verkracht door iemand die ik totaal niet kennende in mijn net nieuwe antikraak woning. Sindsdien ben ik samen gaan wonen met mijn vriend en ben ik met veel hulp over deze trauma aan het heen komen.
Eindelijk...
Artikel in Vrouw!
Dit weekend stonden mijn zoontje en ik in Vrouw, het magazine bij de Telegraaf! Een prachtige reportage waar we samen aan mee mochten werken. Het raakte me om het echt in handen te hebben en te beseffen waar ik nu sta... De weg om...
Seksueel misbruikt door mijn broer
Hallo allemaal ik ben …… ik ben vanaf mijn 6 jarige leeftijd tot 12 jaar misbruikt door mijn bloed eigen broer ik vecht nog dagelijks met de traumas die ik eraan over heb gehouden ben nu inmiddels 25 jaar het is zelfs zo erg dat...
Fout vriendje, of toch niet?
In de 3e klas van de middelbare zat ik bij een jongen in de klas die ik wel leuk vond, we konden wel samen lachen en het klikte wel. Na dat ik hem een tijdje niet had gezien, kwam ik hem tegen in de club en raakten we weer aan de...