1055 Berichten
Ik was 12 jaar, mijn stiefvader vond dat ik hem moest aftrekken. Ik wilde niet, maar hij gaf me weinig keus want als mn moeder dit hoorde zou ze me toch niet geloven.
mijn stiefvader heeft ook meerdere keren aan mij gezeten...
trauma
Ik heb hier een aantal maanden geleden wat op gedeeld over aanranding op werk, en telkens als ik denk dat ik hier overheen ben is dat nier het geval. Ik ben het door verslavende middelen gaan proberen te verbeteren. Ik weet hoe...
Incest aanranding verkrachting
Hoi...
Ik sta in de wacht voor psychische hulp bij een of andere instantie die verschillende behandelingen combineert. De dokter vermoed dat ik ptss heb...ik denk dat t gecompliceerder zit.
Als tiener ben ik sex.misbruikt door...
na 37 jaar eindelijk uitgesproken geen contact te willen
Heb het eindelijk durven doen! na 37 jaar het contact zo goed als mogelijk verbroken met mijn broer of althans gemeld dat ik hem niet meer in mijn huis wil zien en niet meer naar zijn huis toe ga. Hij heeft mij misbruikt heeft...
Hoe vertel ik dit?
Een paar weken geleden heb ik voor het eerst mijn verhaal gedeeld hier. Sindsdien ben ik tot de realisatie gekomen dat ik wat mij overkomen is vroeg of laat toch zal moeten delen met mijn ouders. Dit heb ik altijd geweigerd te...