1055 Berichten
Hallo lieve lieve medemens,
Ik wil jullie een hart onder riem steken. Er is hulp, zelfs na vele jaren net als ik, na 46 jaar. Ik ben 61 en misbruikt op mijn 15de door een man van 30. En sinds december 2021, dus nog maar net, heb...
niet meer weten wie ik ben
hey allemaal,
een tijdje geleden heb ik mijn verhaal geplaatst over mijn ervaring toen ik als 11 jarige seksueel ben misbruikt door mijn stiefvader. nadat ik dit na 7 jaar voor het eerst gedeeld heb met mijn vriend heeft dat echt...
Verliefd, misbruikt en gebruikt
Ik was verliefd op een vrouw, in deze tijd durfde ik daar nog niet voor uit te komen. Ik deed alles om bij haar in de buurt te kunnen zijn. Al was het een rare situatie, qua leeftijd had ze bijna mijn moeder kunnen zijn. Ik...
Tweeledigheid bij (jonge) kinderen
Velen hier hebben een seksueel trauma uit hun kinderjaren. Dit zorgt voor veel extra complicaties maar ook veel meer onbegrip naar jezelf.
Een kind kijkt naar een ouder/familielid/naaste maar ook naar een oudere buurman als...
Bang voor mijn ex
Halverwege 2020 kreeg ik een relatie met wat ik dacht een hele lieve jongen. Op het moment dat ik heb leerde kennen was ik minderjarig en hij was meerderjarig, we scheelden 3 jaar in leeftijd. De eerste keer dat we afspraken heeft...