1055 Berichten
Ik ben helemaal de weg kwijt, na 1 sessie bij de psycholoog vroeg hij om brieven te schrijven. Brieven aan de daders. Alle agressie kwam omhoog. Ik sta niet meer voor mezelf in. Ik ben nog steeds met die ene persoon aan het appen...
Wel of niet verkracht?
Hi allemaal,
Anderhalf jaar geleden had ik nog met mijn ex, we zijn beide nog jong en als je zo jong bent heb je vaak veilig seks. Ik zit zelf aan de pil maar desondanks wilde ik toch dat hij een condoom gebruikte in het begin...
Eerste vriendje
ik was 15 jaar oud en kreeg een eerste 'sirrieuze' relatie. we leerde elkaar kennen via snapchat en konden goed praten enz. de eerste 7 maanden van de relatie gingen wel prima, alleen veel manipuleren. tot dat moment dat we...
Psycho exen
Ik heb 4 jaar geleden een vriend gehad we hadden het eerste half jaar een goede relatie tot ik zwanger raakte toen ging alles mis hij heeft mij een miskraam geslagen daarna heeft hij me vaker mishandeld en zo ook uiteindelijk...
‘feestje’ wat uiteindelijk anders liep…
Al dik een paar maanden draag ik dit alleen met me mee, voor het eerst vorige maand dit tegen mijn beste vriendin verteld en dierbare collega.
Een oud klasgenoot vroeg eind juli of ik met een vriendin wat kwam drinken bij hem...