1055 Berichten
Hey iedereen, ik zit de laatste tijd steeds meer met mijn aanranding. Het gebeurde toen ik 16 was, hij was 23. Ik kende hem niet, en nadat hij mij ongevraagd had gezoend en betast deed ik alsof het niet was gebeurd. Zo erg was het...
Verkracht door m'n ex
Hoi allemaal, ik vind dit erg moeilijk om te vertellen. Nog niemand weet dit van mij maar ik ben meerdere keren verkracht door m'n ex.
Nadat we uit elkaar gingen vond ik m'n ex nog leuk. We hadden nog veel contact maar hij...
Verbinding.
Lieve allemaal,
We ontkomen er niet aan deze tijd, de mediastorm over TVOH en de aflevering van BOOS.
Ik kan me heel goed voorstellen dat het je teveel word. Je bent misschien op zoek naar ademruimte want alles voelt...
Nog nooit verteld
Hi, ik weet eigenlijk niet hoe ik dit moet vertellen en heb eigenlijk niet zoveel zin om alles opnieuw te typen nadat mijn verhaal net werd verwijderd omdat ik er telang over deed:(
Maar ik heb meerdere malen seksueel misbruik...
Documentaire over Seksueel Misbruik
Beste lezer,
Mijn naam is Jasper Fransen en ik ben 15 jaar oud. Ik zit in mijn examenjaar op de middelbare school en ben samen met Rachelle Kosters en Romy op 't Hoog bezig met het profielwerkstuk. Dit doen wij over seksueel...