1033 Berichten
Seksueel misbruikt van 5-7 jaar oud. Ik wil zo graag erover praten. Dat klinkt misschien gek maar ik wil delen wat mij is overkomen. Mensen weten het nu en dan voelt het als een soort coming out en daarna hebben we het er niet...
Hopen op herstel
Hoi mensen,
Ik ben alleen een tijdje bezig met het verwerken van mijn trauma en durf nu eindelijk de stap te maken om meer contact te leggen met lotgenoten. Ik ben nu een 21 jarige jongeman, en voor de buitenwereld leef ik mijn...
Als een open wond
10 jaar geleden ben ik seksueel misbruikt. Het heeft ook 10 jaar geduurd voor ik het zo durfde te noemen, omdat er voor de buitenwereld niets aan de hand leek te zijn. 10 jaar lang heb ik het weggestopt.
Ik heb mij lang...
Afgeperst door sextortion
Hoi allemaal.
Ik ben gisteravond afgeperst door middel van sextortion. Ik voegde een 'meisje' toe op snapchat via Tinder en we waren lekker onderweg met kletsen. Het gesprek werd steeds een stapje pikanter totdat er gevraagd werd...
Boos. Verdrietig. Verward.
Lieve allemaal,
Ik wil dit verhaal kwijt, omdat ik merk dat het mij dwars zit. Misschien leest iemand het - en wat zou het mooi zijn als jij daar ook een stukje door heelt.
Ik ben het zat. Ik ben het zat om me constant...