1033 Berichten
hoi allemaal,
ik merk dat ik het ontzettend spannend vind om te delen, omdat ik nog maar in het begin van het proces zit wat betreft verwerken.
Ik wil graag mijn verhaal hier anoniem delen. Ik ben opgegroeid met een oudere en...
Verwerkingsproces, hoe lang duurt het? En is het normaal wat ik voel?
Welkom terug...
Wat doen de hervonden herinneringen nog steeds met me?
Ik voel dat ik stil sta, dat het leven doorgaat zonder mij. Elke dag voel ik me slechter, ik ben vervuld van enorme woede over alles en iedereen. Aan de...
Misbruik tijdens Jehova's getuigen te zijn geweest
Ik heb net een documentaire gezien op YouTube over misbruik in de gemeente en hoe t buiten alles wordt gehouden. Helaas heb ik het ook meegemaakt toen ik maar 7 jaar was. Mijn moeder vond in de dienst (langs de deuren gaan)...
Advies nodig i.v.m verkrachting
Goedenacht, ik heb een test ingevuld op slachtofferhulp i.v.m klachten en uiteindelijk ben ik hierheen door gelinkt. Ik heb een relatie gehad met een jongen en ik ben 17 jaar en hij is 19 jaar. Een paar weken geleden ging ik over...
Ik twijfel over of ik het juist heb gedaan.
Het was een verjaardagsfeestje van een van mijn liefste vriendin, al haar vrienden waren er en hij was er ook. We hadden elkaar al een tijdje niet gezien na dat we op date waren geweest en seks hadden gehad, het was daarom ook wat...