1033 Berichten
Heeft aangifte doen nog wel zin na 12 jaar?
Hai, ik kom hier eigenlijk omdat ik met een vraag zit die op mij drukt. Heeft aangifte doen nog wel zin na 12 jaar? Tijdens het uitgaan ben ik toen door een vriend/kennis verkracht. Ik heb hier altijd veel last van gehad al had ik...
Wat een avond stappen met je kan doen
Begin 2018 vertrok ik voor stage naar het buitenland, het was een verplicht onderdeel van mijn studie en ik was tot dusver erg enthousiast over de bestemming en het nieuwe avontuur.
Op de bestemming was het allemaal prima, ik had...
verloren vakantie
Het was de avond van 1 augustus. We hadden gezwommen die dag in het zwembad en bij het strandje. Ik wilde nog wel gaan douchen na al dat zwemmen en besloot rond 21:00 te gaan douchen. Mama, mijn staiefvader en broertjes en zusjes...
Mij overkomt dit niet
Hoi allemaal,
Ten eerste heb ik echt respect voor iedereen die zijn verhaal hier doet en vind dat van mij bijna niks vergeleken met wat ik allemaal lees, maarja het is vrijwel anoniem dus laat ik het maar doen..
Het is voor mij...
hervonden herinneringen
Hallo...
Mijn leven vanaf mei deze jaar is erg veranderd...
...was nooit echt goed met mij, ik had altijd veel emotionele problemen. Mijn verleden is vol van geweld, slechte keuzes, alcohol drinken, druks gebruiken, verkeerde...