1033 Berichten
Goedendag allemaal,
allereerst ben ik blij dat ik deze groep gevonden heb. Ik was bang dat wat ik had meegemaakt, de enigste zou zijn.
Hierbij wil ik ook graag mijn verhaal delen.
Ik ben seksueel misbruikt door mijn...
Na 40 jaar
Na 40 jaar wil ik binnenkort in gesprek met de politie over misbruik door mijn broer in het verleden...alles komt nu helaas terug en omhoog...het drukt op me als een molensteen. Gebeurtenissen hebben grote invloed op mijn leven...
Een plek waar jij je veilig zou moeten voelen.
Na heel veel verhalen te hebben gelezen heb ik alle moed verzameld om ook mijn verhaal met jullie te delen.
Een aantal jaren geleden ben ik verkracht door een bewaarder in een buitenlandse gevangenis. Ik was een bezoeker. Ik...
Hij ging door, terwijl ik aangaf dat hij moest stoppen
Toen ik achttien was leerde ik een jongen via Instagram kennen. Ik voegde hem toe, omdat ik een gebroken hart had en dacht de pijn te kunnen verzachten door me op hem te storten. Ik vertelde hem over mijn pest verleden en over dat...
Het achtervolgd je levenslang ??
Hallo,graag zou ik mijn verhaal hier willen delen.Helaas ben ik sexueel misbruikt van mijn 14de t/m mijn 18de.Op dit moment heb ik hulp van Lentis. Mijn leven verloopt nog steeds met up en downs.Ervaar nog vaak nachtmerries...