1033 Berichten
Mijn ouders zijn gescheiden toen ik 3 jaar was. Vanaf dit moment woonde ik bij mij moeder en ging ik eens in de 2 weken een weekend naar mijn vader toe samen met mijn 1 jaar oudere zus. Vanaf mijn 8e begon mijn vader mij, op de...
Stank voor dank
Ik leerde een Romeense jongen kennen op marktplaats die dakloos zou raken, dus ik bood hem onderdak in mijn eigen kamer. Ik woonde op dat moment ook op kamers en deelde dus mijn kamer met hem. In het begin was alles leuk en...
Ik kan het niet loslaten
Hoi allemaal,
Ik heb een complexe jeugd gehad waar veel (familie)problemen zich afspeelde. Verslaving, mishandeling, verwaarlozing, schulden ect. Door mijn jeugd heb ik de diagnoses PTSS, stress- en paniekstoornis en depressie...
Verhaal
Hi iedereen,
Het is inmiddels langer dan een halfjaar geleden dat ik werd verkracht door mijn ex. Ik heb direct erna steun gezocht bij familie...
Mijn verhaal. Hebben jullie tips of herkenningspunten?
Graag deel ik met jullie mijn verhaal voor lotgenoten contact en of jullie dingen herkennen en/of tips hebben.
Op 11 jarige leeftijd ben ik misbruikt en gemanipuleerd geweest. Professionals vertellen mij nu dat het gedrag van de...