1033 Berichten
Heey allemaal hier ben ik weer.
ik zit toch wel even met een vraag over achternaamswijziging. Ik heb een keer gelezen dat je je achternaam zonder kosten kan wijzigen met verschillende redenen. Bij mij zou het dan gaan om seksueel...
Voorstellen Ambassadeur: Janine
Ik mag me zelf vandaag aan jullie voor stellen. Ik ben Janine Willemse, pas 24 jaartjes jong maar al een bak aan levenservaring. Ik ga jullie beetje meenemen in mijn leven, het leven is voor mij nooit veilig geweest. Ik vertel...
Ik moet even wat kwijt
Ik moet even wat kwijt en weet niet waar anders....
Ik heb het allemaal zolang voor me gehouden dat nu ik het verteld heb aan mensen, het lijkt alsof er een deur in mijn hoofd is open gegaan. Een deur die jaren lang gesloten is...
Partner in detentie door misbruik van dochter
Hoi allemaal,
Ik heb mijn verhaal over het misbruik van mijn dochter al ergens anders op de communitie gezet.
Wat mijn vraag eigenlijk is: zijn er hier mensen die getrouwd zijn met een partner die dus een kind hebben misbruikt...
Niks meer snappen
Hey allemaal,
zijn er hier meiden die momenteel ook heel erg kampen met hun trauma en daarbij een depressie hebben en daarbij ook een partner hebben. die met mij prive willen praten? Ik kom er momenteel niet meer zo goed uit. Ik...