1033 Berichten
twijfels een jaar na de aangifte - oversharing
Hoi Allemaal,
Een jaar en een paar maanden geleden heb ik hier een bericht geplaatst omdat ik misschien aangifte wilde gaan doen. Jullie berichtjes hebben toen heel erg geholpen. Ik heb nog steeds last van een paar dingen rond...
Word ik ooit geloofd?
Hallo
Ik ben Louise 16 jaar. Op mijn 15 heb ik te maken gehad met seksueel misbruik. Ik was iets gaan drinken met een goede vriendin van mij in een plaatselijk cafeetje. Mijn ex was daar ook, we hadden geen ruzie dus hij kwam bij...
Sexueel misbruik en dissociatie
Hallo,
Ik wil hier graag wat over dissociatie schrijven, over het wegvluchten voor bepaalde onderwerpen of situaties of voor de gevoelens die daarmee te maken hebben. Dit gebeurt onbewust en de manier waarop die onbewuste...
Wanneer is het seksuele geweld
In 2020 heb ik een relatie gekregen met een transvrouw. Ikzelf nobiner en door zelf moeite met mijn borstel, dit wist mijn ex. De relatie werd al snel giftig. Het was in het begin vooral emotionele manipulatie, maar nu terug kijk...
Intimiteit
Hi Allemaal,
Ik heb heel veel moeite met intimiteit, ik vind het vervelend als anderen mensen mij aanraken of op een andere manier te dicht bij komen. Zelfs bij vrienden krijg ik er een naar gevoel bij. Walging. Het voelt heel...