Overslaan en naar de inhoud gaan
Terug naar Voor verkeersslachtoffers

Angst verkeer

21 mei ben ik met mijn fiets aangereden door een auto , ik weet zelfs niks van het ongeluk , ik had zware hersenschuding , kneuzing en bloeding , ik heb 4maanden niet kunnen werken en ik ben het nu weer aan het opbouwen , wegens de vermoeidheid , geheugen en concentratie problemen , 

Sinds het ongeluk ben ik zeer oplettend naar het verkeer ( het ongeluk was niet mijn schuld ) dus nu let heel erg op wat het verkeer in mijn omgeving doet , ik ben heel alart geworden hebben dit meerderen? 

Sinds het ongeluk heb ik ook nachtmerries gehad , ik schud me vriend wakker met pas op pas op , en zelf weet ik hier niks van 

 

Dankjewel!

Bezig met laden...

1 Reactie *

11 september 2020
Beste Angelina, Je hebt een behoorlijke klap gehad en weet er niets van. Die zware hersenschudding zul je in acht moeten nemen. De verschijnselen van vermoeidheid, geheugen concentratie die horen hierbij en verdwijnen heel langzaam. Zodra je teveel van jezelf vraagt of vergt dan wordt je onmiddellijk weer teruggezet. Het is niet anders, je moet het langzaam weer opbouwen. De nachtmerries zijn ook een gevolg van de hersenschudding en kan ook een vorm van post traumatische stress zijn. Ik zou dit met jouw huisarts bespreken om vast testellen waar het vandaan komt en hoe je hier het beste mee om moet gaan. Heel veel sterkte. Met vriendelijke groet, Thijs