Overslaan en naar de inhoud gaan
Terug naar Voor slachtoffers van geweld

Stephen King

Het lijkt een tweede natuur voor me en ik ben niet anders gewend, maar als ik krenking ervaar dan kan ik de meest afgrijselijke scenario's voor me zien. Stephen King is er niets bij zeg ik dan wel eens met een lach, maar niet bepaald gezond natuurlijk, of ben ik er gewoon heel open over?

Het zijn signaleren voor me geworden die me duiden dat iets me raakt waardoor ik erbij stil sta en het gevoel wat erachter zit kan omarmen. Ik uit dit achterliggende gevoel dan vaak ook naar de ander en daarmee is het eigenlijk altijd goed.

Enerzijds dus de vraag: zijn de beelden/gedachten/gevoelens van anderen dan ook zo (erg)? of was dit alleen in het verleden?

Hoe is dit voor anderen (geweest)?

Ik ben benieuwd naar jullie ervaringen.

Bezig met laden...

3 Reacties *

06 juni 2020
zijn de beelden/gedachten/gevoelens van anderen dan ook zo (erg)? of was dit alleen in het verleden? Neee hoor niet alleen in het verleden nog altijd het zelfde. En als mensen niet in z'n situatie geweest zijn is het nog makkelijker om een beeld over iemand te creëren negatieve gedachten te hebben of het gevoel geven dat ze niets voor stellen
06 juni 2020

Als antwoord op door Anoniem (niet gecontroleerd)

en dan ben ik meteen nieuwsgierig: wat doe jij met deze gedachten/gevoelens/etc.?
06 juni 2020

Als antwoord op door Anoniem (niet gecontroleerd)

[~1365] ik schrijf veel gedichten en eigen teksten. Ook Wattpad ben ik veel te vinden want daar kan ik schrijven niemand kent me daar persoonlijk