Ernstige stalking dmv electromagnetische velden en frequenties 24/7 non-stop
Beste allemaal,
Ik deel dit omdat ik er inmiddels echt doorheen zit en hoop dat iemand dit herkent.
Ik ervaar 24/7 geluiden en stemmen die ik niet kan verklaren. Het gaat dag en nacht door en wordt steeds erger.
Wat ik meemaak:
- Doorlopende stemmen (Nederlands en Turks), vaak meerdere tegelijk
- Het lijkt via alles binnen te komen: ramen, ventilatie, water, apparaten
- Zelfs in volledige stilte blijft het aanwezig
- Het gebeurt op meerdere plekken, dus niet locatiegebonden
- Het voelt alsof er continu commentaar wordt gegeven op wat ik doe, soms alsof er direct gereageerd wordt
Ik heb geprobeerd dit zo nuchter mogelijk te benaderen en heb ook opnames gemaakt, maar ik kan het niet verklaren. Het heeft inmiddels grote impact op mijn slaap, rust en dagelijks functioneren.
Eerlijk gezegd: ik ga hier echt aan kapot en ben radeloos.
Het lijkt op:
https://www.ijraset.com/best-journal/title-deep-tech-wireless-synthetic…
Mijn vraag:
Zijn er mensen die dit herkennen?
Privé reageren mag ook.
Dank jullie wel 🙏
Bezig met laden...
3 Reacties
Hallo Wildathetstopt, wat ontzettend vervelend voor je. Ik durf niet goed op de link te klikken maar wat je vertelt komt als heel naar over. Helaas heb ik geen tip of oplossing voor je. Ik herken het ook niet. Misschien is het stress gerelateerd? Ben je er al mee naar de huisarts geweest? Dat is misschien de eerste waar ik heen zou gaan. Sterkte, T
Ik herken het maar al te goed, ik word al 7 jaar op deze manier s'nachts bedreigd (de dood), voor rotte vis uitgemaakt (ik zou een pedo zijn maar ben gewoon getrouwd en heb nimmer aan deze praktijken meegedaan).
Dit alles door een "fijne" Engelse buurman, stel je voor er zit een kanaal(vaart) tussen en nog hoor ik van alles, mijn omgeving verklaard me voor gek. Ik probeer het te negeren, slaap met oordoppen in. Maar als de vuilspuierij de spuigaten uitloopt reageer ik wat weer tot vermaak van vermelde "fijne buurman" leidt, melding gedaan bij de politie maar krijg te horen dat ik bewijzen moet aanleveren wat bijna onmogelijk is en dat weet mijn "fijne"buurman natuurlijk, dus gaat hij lustig door en volgens hem totdat ik het loodje leg.
Hi,
Wat vervelend dat je hier last van hebt. Ik heb iets soort gelijks meegemaakt.
Ik ben toen langs VIBE (https://www.ggze.nl/teams/vibe) gegaan. Hier kunnen ze samen met jou kijken wat het precies is. Het is misschien moeilijk om die stap te zetten. Als je kunt, zou ik iemand meenemen. En blijf altijd bij jezelf checken of dit wel de juiste hulp is voor jou!
Heel veel sterkte!