Overslaan en naar de inhoud gaan
Terug naar Voor slachtoffers van seksueel misbruik

Twijfels of ik erkenning zal krijgen

Hi, een aantal jaren geleden zijn er mij wat dingen overkomen waardoor ik het afgelopen jaar traumatherapie heb gevolgd. Dit heeft mij geholpen, maar de laatste tijd ben ik weer veel aan het twijfelen over 1 van de dingen die er zijn gebeurd. Ik twijfel hierin erg aan mezelf en ben bang dat ik geen erkenning zal krijgen van anderen en/of het te groot maak.

Ik ben nieuw in deze community en heb de vraag of wat er is gebeurd valt onder verkrachting en of dit ook zo erkend zal worden.