Kop koffie regio Haarlem
Beste lotgenoten,
Het is nu 2 jaar geleden dat ik mijn man verloor door zelfdoding. Gaat best aardig en soms ook helemaal niet, jullie welbekend. Het lijkt me wel fijn om eens met iemand een kop koffie te drinken. Zodat we eens kunnen praten over hoe jou leven nu is en hoe je het hebt aangepakt. Groepsgesprekken vind ik altijd heel beladen. Eén op één gesprekken zijn beter. Heb jij hier ook behoefte aan en woon je in de omgeving van Haarlem? Laat het me weten dan kunnen we wat afspreken. Ik hoor graag van je via een persoonlijk bericht.
groeten van Helena (Saskia)
Bezig met laden...
12 Reacties
Beste allemaal,
Hier Renée van lotgenotencontact. In Haarlem start binnenkort ook een groep voor nabestaanden na zelfdoding van partner. Je bent daar ook welkom.
Live groep met 6 bijeenkomsten, verdiepend delen van thema´s
Haarlem | vrijdag | 13:00 - 15:00 | 10 april, 24 april, 8 mei, 22 mei, 5 juni, 19 juni zie ook voor aanmelden en inschrijven: https://www.slachtofferhulp.nl/emotionele-hulp/contact-met-lotgenoten/?…
Hi Saskia en Ilona,
Het lijkt mij fijn om aan te sluiten.
Ik ben 2 jaar geleden ook mijn partner verloren. Ik ben 39, heb 2 kinderen van 12 en 6 jaar en woon in Alphen aan den Rijn.
Groetjes,
Martine
Hoi Martine,
Even kijken welke plek/plaats we elkaar gaan ontmoeten? Merk dat de reacties hier niet in mijn mail verschijnen lijkt mss op een andere manier contact...of ik kijk regelmatig of jullie reageren..gr ilona
Hoi Ilona,
Misschien kunnen we een whatsapp groepje starten? Kunnen het daar verder bespreken.
Groetjes,
Martine
Hoi Martine en Ilona,
Prima om aan te sluiten Martine.
Ik krijg trouwens ook geen meldingen van berichtjes die voor mij klaar staan. Misschien handig om met een persoonlijk bericht onze privé emailadressen uit te wisselen? Wellicht is Hoofddorp dan een betere plek om af te spreken. Even wat dichterbij voor jou Martine. Ik lees jullie weer!
groetjes van Saskia
Hi,
Ik stuur jullie even een privébericht met mijn telefoonnummer er in. Via WhatsApp lijkt mij handig om een groep aan te maken ipv te mailen (krijg erg veel (spam) mails dus geheid dat ik mailtjes ga missen dan).
Hoofddorp is voor mij helemaal prima.
Prima!
Saskia
Hai saskia, zeker! Het is voor mij 2.5 jaar.
Maar mss is het wel leuk met een aantal mensen...ik woon in hoofddorp
Liefs ilona
Leuk Ilona gaan we doen! Ik wacht nog even andere reacties af oké.
Warme groet van
Saskia
Zeker, leuk!
Hoi Ilona,
Heb je mijn berichtje nog ontvangen? Ik stuurde hem naar je privé mailadres hier.
Misschien is ie niet aangekomen.
groetjes van
Saskia
Ja heb hem nu pas gezien, sorry!!
Gr ilona