Actie voeren
Hoi allemaal,
Zoals sommigen van jullie misschien weten, heeft mijn vader in de zomer van 2025 zelfmoord gepleegd. Iets wat mijn leven en dat van mijn familie voorgoed heeft veranderd.
Dit najaar wil ik de Fisherman’s Trail in Portugal gaan lopen: 230 kilometer langs de kust. Een tocht die voor mij staat voor verwerken, doorzetten en ruimte maken in mijn hoofd. Ik wil deze wandeling niet alleen voor mezelf doen, maar er ook iets betekenisvols aan koppelen. Mij pa hield ook erg van wandelen.
Daarom wil ik geld inzamelen voor een stichting die zich inzet voor mentale gezondheid en suïcidepreventie. Ik twijfel nog tussen een grotere, bekende stichting zoals 113 of MIND, of juist een kleinere (lokale) organisatie, zodat het geld meer impact maakt, en niet op de grote stapel beland? Ik ben benieuwd hoe jullie hiernaar kijken en wat volgens jullie het meeste impact maakt. Alle ideeen zijn welkom! Wees niet bang.
Mijn streefbedrag begint bij €500. Elk bedrag, groot of klein, voelt voor mij als steun en erkenning.
Dankjewel voor het lezen en voor het meedenken 🤍
Liefs,
Lotte