Overslaan en naar de inhoud gaan
Terug naar Voor verkeersslachtoffers

Hoe gaat het met jullie?

Lieve allemaal,

Ten eerste welkom aan alle nieuwe mensen. De meeste van jullie lezen alleen maar mee, maar dat is ook goed.

Heb je vragen, of wil je gewoon wat kwijt, weet dat je hier een luisterend oor vind.

-------------------------------------------------------------------------

Hoe is het jullie vergaan met de sneeuw en gladheid?

Ik durfde niet naar buiten. Mijn buren hadden hun stuk van de galerij niet schoongemaakt, waardoor het een spiegelvloer was. Pas de tweede dag van de dooi was  het een klein beetje begaanbaar (ligt op het noord-oosten).  

Van de week een discussie hierover met mijn coach gehad. Zij vroeg mij of ik niet te voorzichtig was. 

Ja, misschien wel. Ondanks mijn klachten is mijn voet genezen, zal niet gelijk weer breken, en toch .............. de angst om te vallen en niet meer te kunnen lopen beheerst mij. Zij stelde voor om toch eens te overwegen bij de huisarts EMDR te vragen. En dat ga ik dus nu maar doen, want mijn angst is niet normaal.

Lieve groet,

Nel

Bezig met laden...

1 Reactie

15 januari 2026

Nou ik moest wel naar buiten om de hondjes uit te laten. Maar naar mijn werk ben ik niet gegaan vanwege de sneeuw en omdat ik eind oktober mijn voet heb gebroken en vanwege die val heb ik nu nog steeds pijn in mijn rug. En ik loop met stok en dat snapte ze wel. Ik ben maandagmiddag wel gaan werken bij mijn 2e baan en dat vonden ze goed.
Maar het was inderdaad spiegelglad en zeker toen het ging regenen.