Interview voor school
Beste allemaal,
Ik ben 18 jaar en zit in mijn eerste jaar HBO, wij zijn dit blok bezig met een opdracht van de Politie. Hiervoor moet ik twee interviews houden met mensen van 65+ die in aanraking zijn gekomen met Slachtofferhulp Nederland.
De details van uw verhaal hoeven wij niet te weten. Als u wel open staat om een kleine schets te delen van uw verhaal, dan zou dat uiteraard fijn zijn. Dit is nogmaals niet verplicht.
De vragen gaan over uw hulp van Slachtofferhulp en uw persoonlijke ervaring. Dit kan over de telefoon (bellend) of in de chat op dit platform.
De opdracht gaat over het verbeteren, verfijnen en optimaliseren van contact tussen de politie en ouderen. Wij doen deze interviews om een duidelijk beeld te krijgen van de pijnpunten en pluspunten in het proces van uw verwerking. Deze informatie willen wij gebruiken om een goede oplossing te bedenken voor uw behoeftes.
Uiteraard mag het interview anoniem als u u hierbij prettiger voelt, echter moet ik wel het gesprek opnemen of hier een screenshot van maken als bewijs voor mijn leraar. Zodra dit is ingeleverd wordt alles verwijderd!
De geschatte tijd die ik nodig heb is ongeveer 20 tot 30 minuten. Als u hiervoor open staat kunt u mij een privé bericht sturen, als u hierin wilt aangeven wat uw leeftijd is graag!
Hartelijk bedankt voor het lezen en helpen,
Met vriendelijke groetjes,
S. 18