8 jaar van toenemende bewaking en stress – ik zoek begrip en steun
Hallo,
ik wil graag mijn verhaal delen, want ik leef al acht jaar met een constant gevoel van inbreuk op mijn privacy en ik kan het niet meer alleen aan.
Het begon allemaal toen ik in Nederland woonde. Sindsdien heeft iemand ongeoorloofd toegang gekregen tot mijn telefoon en laptop. Dit uitte zich in ongewoon gedrag van de apparaten, verdachte veranderingen, verlies van privacy en later in toenemende stress en een gevoel van onveiligheid. Ik heb dit bij de politie in verschillende landen gemeld, maar nergens is de dader gevonden. Toch voel ik nog steeds de gevolgen van wat er is gebeurd.
In de loop der jaren heeft dit mijn leven beïnvloed:
– ik ben mijn vertrouwen in mensen kwijtgeraakt,
– ik heb me sociaal teruggetrokken,
– ik heb moeite met mijn werk,
– ik voel me eenzaam en onbegrepen,
– ik weet niet hoe ik mijn gevoel van veiligheid kan herstellen.
Nu bevind ik me weer in een situatie waarin ik bang ben dat mijn apparaten gehackt kunnen worden. Ik voel me enorm gespannen en hulpeloos. Ik heb besloten om aangifte te doen bij het politiebureau in Venlo. Ik wil niet oordelen, gissen of schuldigen aanwijzen – ik wil alleen praten met mensen die langdurige stress hebben meegemaakt, het gevoel hebben gehad dat ze in de gaten werden gehouden of de controle over hun eigen leven kwijt waren.
Ik ben op zoek naar een plek waar ik eerlijk kan schrijven over wat ik doormaak, zonder belachelijk gemaakt of genegeerd te worden. Ik heb behoefte om te horen dat het mogelijk is om uit deze toestand te komen en dat wat ik voel draaglijk is.
Bedankt aan iedereen die even de tijd neemt om te reageren.
1 Reactie
Ook mijn zoon heeft een kleine jaar heel erg gehad dat hij achtervolgd wordt enz, zelfs de chipkaart uit zijn mobiel gehaald. Hij heeft hulp gehad wat bij hem echt nodig was en gelukkig geholpen heeft.
Hopelijk kan u ook snel hulp vinden die u kan helpen... ik hoop voor u!