Overslaan en naar de inhoud gaan
Terug naar Voor verkeersslachtoffers

lange weg

Na het ongeluk in september 2022 heb ik nu voor mij gevoel al een lange weg afgelegd. ben 1 maand geleden naar de plek gegaan waar het is gebeurd, collega is meegegaan ze wilde niet dat ik alleen ging, heel fijn. bij de plek kwamen er stukjes boven die ik niet wist. op kantoor vroeg een collega gaat het toen kwamen er tranen, deze emotie gauw weggestopt. 

helaas ben ik er nu achter dat ik totaal geen kracht meer heb in mij linkerbeen dit is een gevolg van het ongeluk.

het geluid 24/7 in mij hoofd is nog steeds aanwezig, hier zal ik mee moeten leven voor de rest van mijn leven. van de automobilist tot op heden niks van gehoord. heb wel eens gedacht zal ik hem een kaart sturen als er en nieuw jaar aanbreekt wens je alle goeds voor het komende jaar, dit is voor mij heel moeilijk mij leven is niet meer zoals het vroeger was. na al die jaren nog steeds bij de fysio, niet meer kunnen leven zoals ik altijd heb gedaan.

heb emdr gevolgd vanwege de angst, dit was niet gemakkelijk om me aan over te geven, angst is minder maar komt nog wel af en toe boven.

wil ook niet mij familie lastigvallen met mij aangedane leed, hou het voor me, dit maakt dat je eenzaam hier in bent.

dit is mij tweede bericht over het ongeluk hier op dit platform.

20-9-2922 een dag om nooit te vergeten. toen is mij leven totaal veranderd.

Bezig met laden...