Incest 9 tot 16 jaar door stiefvader
Na de scheiding van mijn ouders kreeg mijn moeder een nieuwe vriend. Vrij snel woonden we in 1 huis. ’s Nachts moest ik vaak naar de wc en liep ik in een slaapdronken toestand naar het toilet. Mijn moeder en stiefvader lagen weleens op de bank te seksen. Ik als klein meisje was nieuwsgierig en vroeg wat ze aan het doen waren. Het werd uitgebreid verteld en voorgedaan. Voor mijn gevoel kreeg ik daarna, seksuele voorlichting, echter was ik zelf het object waarbij het voorgedaan werd. We hadden een soort lavet een rondje wat als bad fungeerde hier zat ik wel een samen met mijn stiefvader in. Ik weet niet meer precies hoe het e.e.a. ontstond maar ik weet wel dat ik hem aftrok, pijpte en hier trots op was hoe diep hij in mijn mond kon. In liet het zelf zien aan mijn moeder.
Als ik hier nu aan terug denk wordt ik verdrietig en voel ik me zo alleen. Zo verraden, zo gebruikt. Boos ook op mijn moeder dat zijn kant koos en niet voor haar eigen dochter. Dit toe liet…
Rond mijn 12de kreeg de situatie een andere wending. Mijn moeder en stiefvader gingen elke avond na het eten slapen, zodat ze tot na middernacht wakker konden blijven. Soms gaf ik aan dat ik moe was en kon ik bij hem liggen in bed. Werd zelf gestimuleerd door mijn moeder. Hier kon hij niet van mij afblijven en ging het zelf zover dat hij mij penetreerde op een leeftijd van 15 jaar.
Ik ging met mijn zus naar Mallorca rond mijn 15de jaar. Hier heb ik toen iets gehad met een Duitse jongen, helaas onbeschermd en vond mijn zus dat ik naar de dokter moest voor de zekerheid. Bij thuiskomst heb ik toen een half jaar straf gekregen. Gelukkig waren mijn opa en oma er en mocht ik bij hun logeren in de vakantie, waardoor ik toch wat vrijheid had. Zij waren mijn veilige plek. Na dit incident penetreerde hij mij. Rond mijn 16de stopte het wel, gelukkig.
Ik ontkom er nu niet meer aan dat er verslaving heerste in mijn jeugd. Mijn echte vader, mijn stiefvader en mijn moeder. Bij de rechtszaak gaf hij hier ook de schuld aan.
Door de mensen die mij moesten beschermen zijn mijn grenzen ernstig beschadigd.
2 Reacties
Liefs van mij
Gelukkig heb ik hulp gehad en heb ik hulp. Dit kwam allemaal naar boven doordat ik zelf in herstel ben gegaan na jarenlange zorg voor mijn dochter. Ik heb helaas een dochter met een verslavingsachtergrond. Ze zit in herstel (1 jaar en 3 maanden vrij van alle middelen). Ik zag in dat ik ben opgegroeid in een disfunctioneel gezin. Ik heel veel dingen als kind niet heb mogen leren, die ik nu mag leren en daar ben ik dankbaar voor dat ik die ruimte krijg.
Ben nu ook heel benieuwd hoe lotgenoten hiermee omgaan en hoe zij in het leven staan. Kan ik hier nog iets van leren en kan ik misschien iets brengen.
Lieve groet