Overslaan en naar de inhoud gaan
Terug naar Voor verkeersslachtoffers

Zoveel ineens

Lieve allemaal

Nu inmiddels iets meer dan 3 weken na mijn knie operatie (die opzich wel goed gegaan is, maar toch dat ik te horen heb gekregen dat het kraakbeen dermate stuk is, dat ik er toch spuiten in moet), ben ik dankbaar dat ik zo goed geholpen ben bij Bergmans Clinics.

Mentaal heb ik wel een hele zware terugval gehad. De moeder van een goede vriend van mij is 14 dagen geleden door een ongeluk met fiets/auto met aanhanger om het leven gekomen. Zij is tussen de auto en aanhanger terecht gekomen, maar heeft (hopen we) geen pijn meer gehad. Ze was verwel op slag hersendood. Dit ongeluk gebeurde op zaterdag en om zondag is ze om 17:01 overleden aan haar verwondingen. 67 jaar. Veel te jong. Wel een ontzettend mooie uitvaart gehad (ze is begraven op een natuurlijke begraafplaats). 

Tijdens de dienst heb ik alleen maar zitten huilen: het besef van wat mijn kinderen hebben moeten doorstaan kwam ineens in volle hevigheid binnenklappen. Dat is zo heftig geweest, dat ik zelfs mijn psycholoog gemaild heb 

Stukje bij beetje krijg ik meer infromtatie hierover, ook mag ik nog de foto's zien zoals ze was net na het ongeluk. Deze zullen heftig zijn, maar het geeft me wel meer het besef hoeveel geluk ik gehad heb. 

Ook nu weer in tranen. 

Liefs XOX Chantalle

Bezig met laden...

1 Reactie

14 juni 2025
Hallo chantalle.

Wat een heftig verhaal ook. Kan begrijpen dat alles wel weer op je afkomt als het zo dichtbij komt. Goed dat je er gelijk hulp bij gehaald heb. En dingen mag zien om te verwerken.
Je komt er wel doorheen. Het delen hier zal ook opluchten.

Hou je sterk. Je emoties laten gaan mag gewoon.

Groetjes stefan..