Overslaan en naar de inhoud gaan
Terug naar Voor verkeersslachtoffers

Hoe ga je ermee om

Hallo allemaal 

We hebben een auto ongeluk gehad en mijn vriend die reed en ik heb de klap ontvangen mijn ribben zijn zwaar gekneusd ik heb een lichte hersenschudding en mijn arm is gekneusd. Het is pas gebeurt maar hoe gaan jullie mee hier mee om. Mijn zoontje en mijn vriend die hadden gelukkig niks. Vandaar geluk bij een ongeluk.

Bezig met laden...

4 Reacties *

20 januari 2020
Ik kan nog steeds (morgen is het 6 weken geleden) niet goed lopen. En fietsen gaat al helemaal niet. Maar ik werk wel fulltime want van thuiszitten word ik in ieder geval niet beter!
20 januari 2020

Als antwoord op door Anoniem (niet gecontroleerd)

Voor mijn is het nog geen week geleden want het is afgelopen woensdag gebeurt en ik heb veel hoofdpijn en last van mijn ribben zijn zwaar gekneusd
20 januari 2020
Hoi kuiperbergweg20191210 moet eerst ook nog herstellen maar ik vind het fijn dat je mij deze tip geeft en durf jij al op de fiets en mag ik vragen wat jij eraan over hebt gehouden en bedankt liefs van mandy
20 januari 2020
Hoi Mandy, Het is best moeilijk om dara mee om te gaan. In het begin ben je bezig met lichamelijk herstel, maar op ene dag moet je weer in de auto - in mijn geval op de fiets - stappen. En dat valt niet mee. In deze groep erover praten is een manier, maar er zijn vast ook wel andere mensen om je heen bij wie je kan zeggen dat je je niet veilig of zenuwachtig voelt. Sterkte!