Overslaan en naar de inhoud gaan
Terug naar Voor verkeersslachtoffers

Nat wegdek

Afgelopen zaterdag heb ik voor het eerst, een best wel heftig eenzijdig ongeluk gehad.. De auto achter mij heeft het zien gebeuren, die kon vertellen dat mijn achterband van de auto begon te slippen, ik daardoor controle over stuur verloren ben, rondjes gemaakt heb, en een boom geraakt heb, en op de weg tot stilstand gekomen ben. Ikzelf weet alleen dat mijn stuur rondjes draaide, en dat ik heb geprobeerd om bij te sturen.. 

Auto total loss 🥺, zelf erg geschrokken en stijf en last van de nek en schouders aan de linkerkant van mijn lichaam, die heeft waarschijnlijk de klap gemaakt tegen de boom, ik reed maar 45. Airbags alles is afgegaan,

Ik moest het ff kwijt, ik kan maar niet begrijpen hoe dit is gebeurd 

Bezig met laden...

7 Reacties

12 december 2024
Lieve Kieta,

Wat zal dat angstig geweest zijn zeg!
Verlies van controle over je stuur door slippen is ook niet te begrijpen, als er geen dik pak sneeuw of zo iets ligt. Het kan door van alles en nog wat gekomen zijn.
Ik denk dat het daarom voor jouw ook zo ongrijpbaar is.

Op goede zelfzorg heb je nu wel grip gelukkig. Dus probeer daar vooral je aandacht op te richten.

Ik kan me voorstellen dat het fijn is om de mensen te spreken die het gezien hebben en je geholpen hebben. Maar houdt er rekening mee dat zij jouw ook niet de antwoorden kunnen geven op de vragen die jij hebt. Kunnen ze dat wel is het een bonus.
Wat wel fijn is, dat je dan kunt delen met mensen die er waren wat je voelt.
Hoop dat de politie deze mensen gaat bereiken en zij bereid zijn met jouw te ontmoeten.

Sterkte, liefs, Nel
11 december 2024
Heb net contact met de politie gehad, ze gaan kijken of ik in contact kan komen met de mensen die mij geholpen hebben terplaatse ☺️
10 december 2024
Hallo kiera

Snap heel goed hoe je je voelt.

Heb op 2 punten na, hetzelfde gehad. Ben alleen niet gaan tollen, en geen verder verkeer.
Wel in slip geraakt. Tegen boom tot stilstaand gekomen. Auto stuk, evenals mijn kaak en knieschijf. Hier nog altijd niet goed van hersteld.

Reden dat ik in slip ben geraakt is mij ook onduidelijk. Heb vermoeden, maar echte oorzaak niet te achterhalen.

Ik hoop dat je verder goed hersteld. Er niet te lang bij stil blijf staan. Erover kan praten. En zover het gaat je dingen blijft doen.

Veel beterschap.
11 december 2024
Hallo Adje. Jeetje wat heftig voor je. Ik was ook heel erg blij dat er geen andere betrokkenen bij waren

Gelukkig wel hele lieve getuigen die mij geholpen hebben, waarvan ik helaas geen gegevens heb
10 december 2024
Hi Kiera,

Wat een heftig ongeluk, ik kan me goed voorstellen dat dit je flink heeft geraakt. Het is niet niks om zo’n situatie mee te maken, zeker niet als je zelf niet helemaal begrijpt hoe het is gebeurd. Het is logisch dat je nu nog geschrokken bent en dat de beelden en gedachten blijven terugkomen. Je lichaam en geest hebben flink wat te verwerken, zeker met de fysieke klachten zoals je nek en schouders die de klap hebben opgevangen.

Het belangrijkste nu is dat je goed voor jezelf zorgt, zowel lichamelijk als mentaal. Laat die pijn goed nakijken als je dat nog niet hebt gedaan, en geef jezelf de tijd om hiervan te herstellen. Het is ook helemaal oké om hierover te blijven praten of hulp te zoeken, zeker als het blijft knagen. Je hoeft dit niet alleen te doen.

Het klinkt alsof het nog wel een tijdje door je hoofd zal blijven gaan, maar onthoud dat je al ontzettend veel hebt doorstaan. Sterkte met je herstel, zowel fysiek als emotioneel!

Liefs Lindsay
10 december 2024
Dankjewel voor je lieve reactie Lindsay 🩷
10 december 2024
Dankjewel voor je lieve reactie Lindsay 🩷