Overslaan en naar de inhoud gaan
Terug naar Voor slachtoffers van seksueel misbruik

Rechtszaak over gino

Mijn hart huilt bij het tragische verhaal van Gino, slechts 9 jaar oud.

Op 1 juni 2022 werd hij op gruwelijke wijze ontvoerd, gedrogeerd, misbruikt en uiteindelijk van het leven beroofd. Vandaag is de dag van de rechtszaak, waar de dader wordt berecht. Het is onvoorstelbaar dat er zulke wrede mensen rondlopen in onze wereld.

met pijn in m’n hart heb ik naar de rechtszaak gekeken. Hoe kunnen mensen zo onmenselijk zijn, wat gaat er door hun kop heen? Ik kan door mijn eigen pijn en verdriet inleven bij de zussen en nabestaanden. 


De pijn die zijn zussen, Naomi en Kelly, moeten doorstaan, is onbeschrijfelijk. Niet alleen hebben ze hun kleine broertje op een afschuwelijke manier verloren, maar slechts enkele maanden later, in november 2022, overleed hun moeder. Zij stierf, gebroken van verdriet om haar geliefde zoon.


De onrechtvaardigheid en het verlies dat deze familie heeft moeten doorstaan, raakt me diep. Het idee dat hun levens voor altijd getekend zijn door dit vreselijke onheil, laat me beseffen hoe kwetsbaar en kostbaar het leven is. Mijn gedachten gaan uit naar Gino, zijn moeder, en de zussen die met een onvervangbaar gemis moeten leven.

Bezig met laden...

1 Reactie

16 oktober 2024
Ook ik ben diep geraakt, ik mag het niet zeggen maar mensen zoals Donny M horen niet in onze maatschappij, van mij mogen ze hem opsluiten levenslang, de pijn die de zusjes ondergaan is gruwelijk, de gedachte aan wat Gino heeft moeten meemaken maakt me ziek, mijn hart huilt heel hard, niemand kan ongedaan maken wat deze kleine jongen heeft moeten meemaken en wat zijn zusjes moeten meedragen in hun leven dit maakt me zo intens verdrietig, en waarom waarom nou toch