Datingfraude
Ik heb recent mijn verhaal al gedeeld op deze site. Echter ik merk dat ik er nog steeds heel veel moeite mee heb om er mee om te gaan. Door de verliefdheid die door deze persoon geveinst is en waarbij ik echt het gevoel gekregen heb dat ik in de steek gelaten ben. Ik zal moeten leren dat het alleen maar om geld ging. Ik hoop dat k emee leer omgaan
Bezig met laden...
31 Reacties
Dan bij een Nederlandse datingsite blijkt het om een man te gaan uit Praag die drijgenmenten plaatst . Waar hij met incasso komt uit Zwitserland . Waar hij gaat dreigen met Gerechtsdeurwaarder . Maar vermeld verkeerde persoonsgegevens.
Dus u kunt beter allaert blijven en uw bankrekening blokkeren voor het te laat is. Want men weet hoe zij uw bankrekening kunnen leeg plunderen.
Zijn naam is Clark Wood.
Ik merk dat ik steeds nog boos ben en het beïnvloed mijn leven doordat ik veel lichamelijke klachten heb gekregen.
Ik kan pas in december meedoen aan de online bijeenkomst.
Nu sinds 2 dagen dus op 16 oktober wordt ik opeens weer door deze persoon benaderd met een nieuw telefoonnummer afkomstig uit Amerika colorada. Dit had ik opgezocht.
De lieve woorden en ontboezingen van zijn zg echte liefde vlogen mij om de oren. Hij had me gemist en ik was de enige persoon waarmee hij kon praten . Hij zou niemand anders in zijn leven hebben.
Hij miste nu alles wat we samen hadden opgebouwd en hij vroeg zich zelfs af waarom ik hem geblokkeerd had.
En ja hoor het deed me wat om weer lieve woorden te horen.
Maar desondanks heb ik hem toch weer geblokkeerd omdat hij wrs. weer uit is op geld.
10000 euro ben ik aan hem kwijtgeraakt.
Dus ik wil maar zeggen dat het allemaal niet zo makkelijk is om het los te laten
Ik ben zelf ook heel wat geld kwijt aan zo iemand.
Mooie praatjes, je willen ontmoeten, maar tussendoor wat geld nodig hebben.
Ik leef zo met je mee
En ik ben er mooi ingetrapt.via linkedin was dit. En n recent zag ik 2 accounts van hem op facebook
Ik heb hem helemaal geblokeerd op Facebook, instagram en telefoonnummer. Hij wist me gewoon overal te vinden.
Nadat ik hem op whatsapp geblokkeerd heb. Is hij ook gestopt.
Op facebook gebeurt niks op dit moment. Heb daar ook geen foto gezet
Maar het was een hele strijd kan ik je vertellen.
Dan ben ik erg benieuwd hier naar
Wel contact gehad met slachtoffers van mijn oplichter. Ik heb er 2 gevonden. Ik was helaas wel degene waar hij het meeste geld buit gemaakt heeft. Ongeveer 25.000 euro.
Ik kan dit ook niet delen met mijn omgeving, niemand die dit snapt. En wat kun je je dan alleen voelen. Heb nu ook financiële problemen hierdoor. Ik hoop hier ooit sterker uit te komen.
Dan ben ik erg benieuwd hier naar
Dat is het lastigste.
En ze hangen zielige verhalen op, dat ze geen eten meer hebben, anders gaan ze dood, zo erg is het niet, want paar dagen later hangt diezelfde zo weer een nieuwe mail, dus zo erg is het dus niet met ze, ze proberen op je gevoel te werken, dat je dan overstag gaat, ik heb op Tinder al diversen gerapporteerd, ook niet weer gezien, het is daar strenger geworden, nu moet je jouw foto helemaal laten scannen, anders kom je niet verder, goede zaak is dat.
Voor mij is de zaak wel.groot omdat ik een slachtoffer ben. Maar uiteraard zou ik. Iet op tv willen. Hij zit wel met twee accounts op facebook
Maar ja als je verliefd bent doe je rare dingen dat klopt.
Ik ben er ook ingetuind o die mooie verhalen van ze...ja mischien moet je eva benaderen voor op tv.
Want hij gaat maar door op facebook..ik zit daar niet op Ik zit alleen nog op linkdln maar ja daar zitten ze ook.
Of ga je naar Gijs en groenteman. Ik zie je wel
dan. Wel moedig als je het durft. Wens je sterkte..ik ga nu vanuit gewoon elkaar zo ontmoeten...maar breeze is nog te weinig in oosten.
Ik had deze man op LinkedIn leren kennen en niet op facebook.
Bij linkedin heb ik destijds een melding gemaakt en daar is hij van afgehaald.
Nu kom ik hem op facebook tegen. Echter ga niet op hem reageren.
Ga me binnenkort ook afmelden daar
Maar nu op kassa van vara kont ook dating fraude aan bod kijken nu dus. Wij zijn niet de enige.
Zag net een man kort die is 186.000 armer...erg toch.
Ook.voor jou heel.veel.stsrkte
hij gebruikt ook een nepnaam, in wezen is hij een rus.
maar bij premium Linkdln, ben ik niet bij, heb vaak gevraagd geld terug te geven, terwijl hij wel beloofd had, dus kan ook fluiten naar mijn geld, ook met een ander persoon veel geld betaald, die hij ook beloofd terug te betalen, no way denk ik ook, ik was ook gek op deze persoon, wel heb ik aangifte gedaan, want anders blijven ze maar door gaan, uit eindelijk is deze persoon al persoonlijk gestraft want nu moet hij naar costa rica voor niks werken, er loopt een recht zaak voor hem, dus wie niet eerlijk is, wordt uit eindelijk zelf bestraft... eerlijkheid duurt het langst is ook een waar spreekwoord immers, sterkte!
Dus deze persoon kan in principe op facbook verder gaan.
Ik heb ongeveer 10000 euro aan deze persoon verloren.
Ik heb vorig jaar juli mijn internet geliefde gedag gezegd, ook nadat hij geld begon te vragen (dan slaan bij mij de stoppen door).. maar het gemis van lieve woorden, iemand die zó verliefd op je is (niet dus) en gewoon elke ochtend, echt elke ochtend gedurende
2 maanden lang was er een lief bericht op de WhatsApp..
Ik begrijp waar je doorheen gaat, maar hou vol...
Succes... je kunt het!
Het voelt alsof ik betaald heb voor de nepliefde en hij heeft veel geld verdiend.
Nu zag ik dat dezelfde neppersoon ook nog 2 accounts heeft op facebook
Op dit moment belemmert het mij ook in contact met anderen. Je kunt het maar met enkele mensen delen omdat er ook mensen zijn die niet begrijpen dat je zoiets stomste kon doen. Terwijl in verliefdheid alles kan gebeuren