Overslaan en naar de inhoud gaan
Terug naar Voor verkeersslachtoffers

Oproep voor verkeersslachtoffers

Binnenkort is het internationale dag van het verkeersslachtoffer. Slachtofferhulp Nederland wil die dag (en een periode daarna) aandacht vragen voor verkeersslachoffers en het feit dat wij er ook voor jou zijn. Met praktische en emotionele steun. 

Hiervoor willen we een aantal korte verhalen maken, waarin jullie vertellen wat je hebt meegemaakt en wat Slachtofferhulp Nederland voor je betekent (heeft). 

We zoeken hiervoor mensen die hieraan mee willen werken. We willen het brede spectrum laten zien, dus: verkeersslachtoffers die we hebben kunnen helpen met juridische steun of met het verhalen van hun schade tot verwerken van hun trauma.

Voel jij je aangesproken? Wordt lid van de community en deel je verhaal in deze groep.

Bezig met laden...

4 Reacties *

24 oktober 2019
Had ik al een tijd geleden gedaan
24 oktober 2019

Als antwoord op door Anoniem (niet gecontroleerd)

Hallo Renee, jouw verhaal staat inderdaad op de website maar de vraag is nu of je een topic wilt starten in deze groep. Je zou daar bijv een link kunnen plaatsen naar jouw verhaal op de website en vertellen hoe het nu met je gaat. Zou dat lukken? Als ik je kan helpen hoor ik het graag.
22 oktober 2019
Eva, zie privéberichtje :-)
22 oktober 2019
[~639] [~431] [~314] is dit misschien iets voor jullie?