Ernstig auto ongeluk 18 oktober 22
18 oktober 2022 heb ik een ernstig auto ongeluk gehad waarvan ik niets weet.
Wat ik wel weet is dat ik door een vrachtwagen getikt ben.
Die persoon heeft 112 gebeld geen naam bekend en geen tijd om te stoppen.
Ik ben tegen een vangrail geklapt in de mist.
Eenzijdig ongeval zeggen ze , maar de 112melder wist te vertellen wat er gebeurd is en ook dat er geen teken van leven uit de auto kwam.
Nu is er aan de passagiers kant een andere kleur lak en die kant zit zo in elkaar dat ik echt niet als eerste tegen de rechter vangrail aan gezeten hebt volgens de verzekering.
En volgens de politie en de melder heb ik eerst rond getold en toen links tegen de vangrail.
Er is geen onderzoek gedaan door de politie.
De verzekering doet er echt alles aan om er maar niet hoeven te betalen.
Bijgaan stuur ik foto's mee zodat jullie het kunnen zien.
Het feit alleen al om mij voor bijna dood achter te laten.
En ik slapende werd gehouden, been geamputeerd en ieder bot gebroken had vanaf mijn kaak tot mijn benen.
Meerdere malen geopereerd en het feit dat ik nu pas besef dat ik ee erg slecht aan toe was.
Ik ben sinds februari thuis en moet zo knokken voor aanpassingen etc etc.maar vooral het emotionele gedeelte . Angst , paniek , onzekerheid.
2 Reacties
Ik kan mij voorstellen dat dit veel fysiek leed maar ook mentaal veel leed heeft veroorzaakt.
Heeft de getuige een officiële verklaring afgelegd van wat hij gezien heeft?
Kan men misschien een onderzoek starten in de vorm van het ongeluk nabootsen? Hier is een naam voor maar ik weet even niet meer hoe men dat noemt. Ik heb nu 9 jaar een lopende letselschadezaak. Het brengt zoveel ellende met zich mee. Ik wens je heel veel sterkte en succes! Liefs, mij
Heb je al bij de gemeente aanvraag gedaan voor hulp en ondersteuning.