Overslaan en naar de inhoud gaan
Terug naar Voor slachtoffers van seksueel misbruik

Een “hardloper”

Doordat mijn ouders uit elkaar gingen toen ik 2 jaar was en ik vanaf het begin mishandeld werd door mijn stiefmoeder was ik altijd al een stil meisje. Doordat ik stiller was dan andere werd ik vanaf mijn 7de zwaar gepest. Ik kreeg op mijn 10de een hond die mij veel steun en toeverlaat heeft gegeven. Ik ging regelmatig met mijn hond wandelen in de bossen om alles te vergeten, het gezeik op school en überhaupt overal waar ik kwam. Dit ging altijd goed.

 

De laatste dag van de carnavals vakantie (vrijdag 6 mei 2022) ging ik weet met mijn hond wandelen, mijn moeder was naar een vriendin en mijn broertje was naar buiten. Het was zomer en lekker weer dus ik ging rond een uur of half 9. Het was druk met wandelaars. Op een gegeven moment kwam ik een hardloper tegen, ik dacht hier niks geks bij. Doordat ik mijn bril niet op had zag ik hem niet heel goed maar hoe dichter bij hij kwam zag ik dat het niet goed zat. Hij had Jordans aan, een pet op en een werkbroek aan. Ik wilde weg maar het was al te laat, hij trok mij de bosjes in en ik werd verkracht. 
 

Inmiddels is het bijna 1,5 jaar geleden en ben ik depressief, heb ik last van eetstoornissen, paniekaanvallen, durf ik niet meer alleen over straat en die ik mezelf pijn. Ik vind het moeilijk om het er met iemand over te hebben. 

Bezig met laden...

6 Reacties

10 juli 2023
Dag lieverd, was goed van je dat je dit deelt. Blijf hier niet alleen mee rondlopen. Neem iemand in vertrouwen. Ook met je eetstoornis heb je echt hulp nodig. Heb zelf een dochter met es en die heb ik bijna kwijtgeraakt. Zoek echt hulp ga anders met iemand anders naar de huisarts. Je hebt trama therapie nodig. Je kunt dit niet alleen! De
10 juli 2023
Ik heb het heel veel jaren weghestopt uit schaamte en durfte dit niet te deen. Heb nu hulp en ben heel blij dat ik die stap gezet heb. Veel liefs moeder van 4 kids
10 juli 2023
Goedemorgen Selina, wat fijn dat je je verhaal met ons deelt. Wat heb je je eenzaam gevoeld en nog steeds klinkt het heel eenzaam. Je schrijft dat je ouders je niet geloven? Wat verdrietig... ze zien waarschijnlijk wel dat je je niet goed voelt, depressief bent. Het is belangrijk dat je de juiste hulp krijgt. De huisarts kan je hierbij helpen. Vertel je ouders nogmaals dat het niet goed met je gaat en je graag met de huisarts zou willen praten. De mishandelingen en het pestgedrag waar je als klein meisje ook al mee te maken kreeg, zijn naast de verkrachting ook heel belangrijk om over te praten. Heb je iemand anders in je naaste omgeving die je in vertrouwen kunt nemen? Je hoeft dit niet alleen te doen. Het is fijn als iemand je bijstaat. De eenzaamheid doorbreken is een goede eerste stap, dapper meisje. Lieve groet, Jorien
10 juli 2023
Ach lieverd wat verdrietig! Heb je iemand die je kunt vertrouwen? Een vriendin of je oma,een tante? Is er een vertrouwenspersoon op school? Ik ben er hier voor jou,hoor! Zelf ben ik oma al. Maar dat leeftijdsverschil maakt hiervoor niets uit. Dikke knuffel van mij voor jou!
10 juli 2023
Hallo Wat vreselijk wat je overkomen is!!! Heb je hulp hierbij? Dit kun je niet alleen echt niet. Ik wil je zeggen dat ik aan je denk. Veel kracht gewenst hoor! Warme groet
10 juli 2023
Hallo, Nee, ik heb hier geen hulp bij. Mijn ouders geloven mij niet en ik zou niet weten waar ik zou moeten beginnen, ik ben nog maar 15 jaar. Heel erg bedankt!